Alanya İmplant Tedavisi

Alanya’da yaşıyorsanız ve Alanya İmplant hizmeti sunan güvenilir, tecrübeli bir Diş Hekimi arıyorsanız doğru adrestesiniz. Bizimle iletişime geçerek Alanya İmplant Tedavisi ve Alanya İmplant Fiyatları gibi konularda detaylı bilgi alarak karar vermenizi kolaylaştırabilirsiniz.

Diş eksikliklerinin giderilmesinde implant tedavisi kliniğimizde yaygın şekilde uygulanmaktadır.

İmplant Nedir?

İmplant; ağızdaki eksik dişlerin geri yerine konulması için çene kemiğinin içine yerleştirilen genellikle titanyumdan yapılmış vida şeklindeki yapay diş kökleridir. Titanyum vücut dokuları ile etkileşime girmediği ve kuvvetlere karşı dirençli bir materyal olduğu için implant uygulamalarında güvenle tercih edilir. İmplant uygulamasının asıl amacı, üzerine kullanılabilir dişler yapmaktır. Bu dişler sabit ya da hareketli olabilmektedir. Hasta için hangi seçeneğin daha uygun olduğuna hekim; hastanın ağız içi dokularını detaylı bir şekilde inceledikten sonra karar verir.

Peki Neden İmplant?

İmplant tedavisinin diğer tedavilere avantajı komşu dişlere zarar verilmek zorunda kalınmamasıdır. Yani komşu dişlerin kesilmesi gerekmez. İmplant diş kök görevi görür ve doğal diş gibi rahatlıkla yemek yiyebilir, konuşabilir ve gülebilirsiniz.

Herkese İmplant Uygulanabilir mi?

İmplant tedavisi 18 yaş üzeri, çene ve yüz gelişimini tamamlamış bireylere uygulanabilir. Tedaviden önce çene yapısının implanta uygun olup olmadığı çekilen röntgenlerle tespit edilir. Eğer kemik miktarı ve yoğunluğu istenilen seviyede değilse implant uygulamasından önce kemik oluşturmaya yönelik ekstra işlemler yapılması gerekebilir. Ayrıca tedaviden önce hastanın mevcut başka rahatsızlıkları olup olmadığı ya da kullandığı ilaçlar hekim tarafından ayrıntılı bir şekilde değerlendirilmelidir.

İmplant Üzerine Ne Gibi Protezler Uygulanır?

Sabit kron ya da köprü protezler uygulanabildiği gibi, implantlardan destek alan hareketli akrilik protezlerde uygulanabilir. Uygun implant sayısı ve dağılımı hastadan hastaya değişir ve hekim tarafından belirlenir.

İmplant Ameliyatı Ne Kadar Zordur, Korkmalı mıyım?

Tüm cerrahi işlemler lokal anestezi ile yapılacağından işlem sırasında ağrı duyulmaz.  Uygun ilaç desteğiyle genellikle işlem sonrası şiş ve ağrı da minimum seviye de olur. Hekiminiz tarafından verilen ağrı kesiciler işlem sonrası hissedeceğiniz ağrıyı engelleyecektir. Aynı gün günlük yaşamınıza devam edebilirsiniz.

İmplant İşleminden Önce ve Sonra Nelere Dikkat Edilmelidir?

Operasyondan öncesi ve sonrasında hekiminiz önerdiği  ilaçları düzenli bir şekilde kullanmalı ve ameliyat sonrası soğuk tamponu düzenli bir şekilde uygulamalısınız. Operasyondan sonraki ilk birkaç gün sıcak yiyecek ve içeceklerden uzak durmalısınız. Daha çok yumuşak ve besleyici gıdalar tüketmelisiniz. Yara yerindeki iyileşme tamamlandıktan sonra yeme-içme konusunda herhangi bir kısıtlama kalmamaktadır. Ayrıca kötü bir ağız hijyeni implant başarısızlıklarının en önde gelen nedenlerindendir. Bu dönemde hekiminizi sık sık ziyaret etmeli ve ağız bakımınıza özen göstermelisiniz.

Ameliyattan Sonra Ne Kadar Dişsiz Kalınır?

Diş eksikliğinin sayısına göre hekim tarafından sabit ya da hareketli bir geçici protez yapılacaktır. İyileşme için bekleme süresi 3-6 ay arasında değişmektedir. Fakat bazı durumlarda implant üzeri kalıcı protez ameliyattan hemen sonra dahi yapılabilmektedir.

İmplantların Ömrü Ne Kadardır?

Kullanım süresini belirleyen en önemli faktör hastanın ağız bakımına gösterdiği özen ve düzenli diş kontrolleridir. Ayrıca tedavinin başarısı;  hastanın iyileşme potansiyeli, sigara kullanımı, ağız hijyeninin durumu, diyabet gibi iyileşmeyi etkileyebilecek sistemik hastalıkların varlığı, kullanılan implantın markası ve hekimin cerrahi becerisi ile de ilgilidir.

Alanya İmplant Fiyatları hakkında detaylı bilgi almak için 0242 511 22 25 numaralı telefonumuzu arayabilirsiniz.