Hizmetler

Anasayfa Hizmetler

Hizmetler

Modern kanıta dayalı diş hekimliği teknolojisinin ve anlayışının yansıtıldığı hem mimari hem de diş hekimliği alanında örnek bir klinik olan Ezgi Dental House; çeşitli branşlarda hizmet vermektedir.

Estetik Diş Hekimliği

Bireyin sağlıklı olmasının yanı sıra estetik açıdan dan etkileyici bir diş, çene yapısına sahip olmasını sağlayan diş hekimliği alanıdır.

implant-2

İmplantoloji

Yapay dişlerin çene içerisine kalıcı olarak yerleştirilmesi veya tutturulması ile uğraşan diş hekimliği dalıdır.

ortodonti-3

Ortodonti

Uyumsuz ve çapraşık dişlerin uyum ilişkilerini teşhis ve kontrol eden, bu durumu önlemeye çalışan ve tedavisini yapan diş hekimliği alanıdır.

endodonti

Endodonti

Diş sinir ve damarlarının olduğu canlı dokuya (pulpa) kadar ilerlemiş olan sorunlar ve dişi çevreleyen dokular ile ilgili problemlerin teşhis ve tedavisi ile ilgilenen diş hekimliği ana bilim dalıdır.

periodontoloji

Periodontoloji

Dişleri çevreleyen sert ve yumuşak dokuların klinik ve mikroskopik yapısını inceleyen, bu dokuları etkileyen hastalıkları teşhis eden, tedavilerini uygulayan ve sonrasında kazanılan sağlığın idamesini sağlayan diş hekimliği ana bilim dalıdır.

pedodonti (1)

Pedodonti

0-13 yaş grubu çocukların süt ve daimi dişlerinin sağlıklı olarak korunmasını, çürük, travma, kalıtımsal ve benzeri etkenlerin bu dişlerde oluşturduğu sorunların giderilmesini amaçlayan bir anabilim dalıdır.

cene-cerrahisi (1)

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi

Ağız, çene ve yüz bölgelerindeki yumuşak ve sert dokuların konjenital ve kazanılmış hastalıkları ile enfeksizyöz, travmatik ve her türlü patolojik nedenlerin yol açtığı estetik, fonksiyonel ve fonetik sorunların medikal ve cerrahi tedavisini gerçekleştiren tıbbi bir uğraş alanıdır.

Özgürce gülümseyebilmenin yaşam kalitenizde yaratacağı değişikliği hissedin.

Diş Hekimi Ezgi Çimen